Скандал в аеропорту “Бориспіль”: десятки туристів не пустили в ОАЕ

У Міжнародному аеропорту “Бориспіль” 43 пасажири не змогли вилетіти до Дубая через нові карантинні правила. За кілька днів до рейсу в Об’єднаних Арабських Еміратах змінили вимоги для українців, але про нововведення знали не всі туристи, повідомляє телеканал “Україна 24” у своєму сюжеті.

Зокрема, киянка Юлія Ковальова про зміну правил польоту дізналася вже в аеропорту. Співробітник авіакомпанії пояснив пасажирам, що не пускає їх на борт, бо тест на коронавірус зроблений у лабораторії, яку не визнають в Еміратах.

“Нікого з пасажирів не попередили, що в них якісь свої правила… Ми спілкувалися з усім аеропортом, з дівчатами – ніколи нікому ніяких повідомлень не було. На сайті була інформація? На сайті не було”, – обурилася Ковальова.

Дехто з пасажирів терміново взяв квитки на рейс іншої арабської авіакомпанії й вилетів у Дубай. Там в усіх перевірили лише наявність тесту.

“З тими самими документами й тими самими тестами я полетіла успішно, а в аеропорту Дубая просто брали в руки тест і дивилися, що англійською мовою, і все було добре”, – розповіла жителька Львова Мар’яна Яцульчак.

В українській авіакомпанії пояснюють, що отримали певні вимоги від Еміратів, тому нехтувати ними не мали права. Також запевняють, що про нові правила пасажирів попереджали листом, а про зміни інформували на сайті.

“Відповідно до авіаційних правил, саме пасажир відповідає за отримання всіх необхідних документів для подорожей. На нашому сайті можна знайти рекомендації, дізнатися, які правила існують для того, щоб здійснити подорож до тієї чи іншої країни”, – розповіла директорка з підтримки виробництва компанії “Міжнародні авіалінії України” Тетяна Орлова.

Перед вильотом пасажир сам має уточнювати потрібну інформацію – особливо в умовах пандемії, коли правила змінюються щодня, стверджують в авіакомпанії.

А от юрист Ростислав Кравець іншої думки щодо інциденту:

“Ризики зміни правил покладаються на авіакомпанію. Якщо авіакомпанія не хоче нести відповідальність, вона знайде можливість навіть особисто зателефонувати особі й попередити її про якісь зміни”.

У результаті авіакомпанія запропонувала Юлії Ковальовій безкоштовну заміну квитка. На конфліктну ситуацію відреагували й в Об’єднаних Арабських Еміратах. Пасажирам з України дозволили проходити тест у будь-якій лабораторії, яка є у списку Міністерства охорони здоров’я.

Україна 24

АО «Кравец и Партнеры»

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *